×

Garantie en klachten

Natuurlijk willen wij dat je tevreden over ons bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om je klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is de klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.
Hieronder vind je alle informatie over garanties en klachten.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op de garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Fabrieksgarantie

Wij staan voor kwaliteit en onze producten behoren een redelijke levensduur te hebben. Dit neemt niet weg dat er door het dragen op plekken waar veel wrijving ontstaat, slijtage kan optreden. Slijtage wordt versneld door intensief gebruik, niet goed passende schoenen, ruwe inlegzooltjes of onjuist wassen van de sokken.
Het kan ook soms voorkomen dat er een fout is gemaakt tijdens de fabricage van de sokken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan slecht of loslatend stiksel, zwakke garens, fouten in overgangen of het rafelen van de randen. Wanneer dit het geval is zullen er bij de sokken slijtage of gebreken verschijnen op plekken waar deze normaliter niet hoort te ontstaan. In dat geval kun je een beroep doen op het recht op garantie en zullen we samen met de fabrikant deze fouten rechtzetten en ervoor zorgen dat je alsnog een goed product thuisbezorgd krijgt.

Beschadigd ontvangen?

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat onze sokken tijdens het transport naar jouw voordeur beschadigd raken. Gelukkig komt dit zelden voor, maar het kan gebeuren dat tijdens de levering schade aan het product(en) ontstaat. Neem in dat geval contact met ons online contactformulier. Wij zullen dan zo snel mogelijk ervoor zorgen dat je uiteindelijk de bestelling keurig ontvangt zoals we hem verstuurd hebben.

Wat valt niet binnen de garantie?

Wanneer de sokken slijtage vertonen ten gevolge van veelvuldig of onjuist gebruik, valt dit niet onder de fabrieksgarantie. Slijtage bij alleen de grote teen of hiel, een losgetrokken boord of gaten veroorzaakt door motten of teennagels zijn voorbeelden van beschadigingen die niet onder de garantie vallen. Vooral te scherpe teen nagels kunnen gedurende één actieve dag al een dunne plek in de sokken veroorzaken. In dit geval vervalt het recht op garantie.


Als je vindt dat je niet naar behoren bent behandeld door een van de medewerkers van De Wandelsok, je niet tevreden bent over de afhandeling van een aankoop via onze website, of indien je vindt dat de klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, dan kun je je ongenoegen kenbaar maken aan de afdeling klanten klachten

Hoe en waar kunt u uw klacht indienen?

U kunt uw klacht indienen door het online contactformulier in te vullen. Wij streven erna om binnen 10 dagen u een reactie te geven.


U ontvangt een schriftelijke (e-mail) ontvangstbevestiging van het binnenkomen van uw klacht.:

Uw klacht wordt in behandeling genomen indien:

  • U de bestelling referentie en artikel hebt ingevuld;
  • Korte toelichting op uw klacht hebt ingevuld;
  • En eventueel een foto hebt toegevoegd over de klacht.

 

Menu

Opties




Create a free account to use wishlists.

Aanmelden